Τετάρτη, 16 Νοεμβρίου 2011

m@l@k@ club (παλιό αλλά επίκαιρο)

Θέλω να έχω ένα ασφαλιστικό ταμείο που να μου στοιχίζει πολύ λίγα (λαμβάνω 2 χιλιάρικα μικτά - οπότε θέλω να μου στοιχίζει το πολύ 60 ευρώ τον μήνα - δηλαδή 3%).
Να δουλέψω ξεκούραστα γιά 25 χρόνια (οπότε θα έχω πληρώσει συνολικά σε αυτό το ασφαλιστικό ταμείο 21 χιλιάρικα).
Σε αυτό το διάστημα των 25 ετών να μπορώ να παίρνω τσάμπα τα γυαλιά μου (ή εάν δεν έχω μυωπία τα γυαλιά ηλίου μου).
Να παίρνω σχεδόν τσάμπα τα φάρμακά μου, τις ιατρικές και νοσοκομειακές δαπάνες μου.
Τα δώρα γιά τον τοκετό της γυναίκας μου, τους βρεφονηπιακούς των παιδιών μου, τα δώρα γιά την είσοδό τους στο πανεπιστήμιο.
Επίσης να φτιάχνω τσάμπα τα δόντια μου, να απολαμβάνω δωρεάν εξετάσεις αίματος και λοιπών θεμάτων μου.
Και όταν τελικά βγω στη σύνταξη να πάρω σε επικουρικούς μισθούς και μέσα σε 3 χρόνια πίσω αυτά τα 21 χιλιάρικα που μου κράτησε αυτό το ταμείο.
ΖΗΤΑΩ ΠΟΛΛΑ ;;;

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ξέχασες να πεις ότι κάθε τόσο θα ταρακουνάς τη ψήφο σου ενώπιων των υποψηφίων του ΔΣ ΕΔΟΕΑΠ γιά να τους απειλείς με αυτό τον τρόπο.
Και εάν δεν σου κάνουν τα παραπάνω κέφια σου, να ζητάς με αιτήσεις πολύ περισσότερες παροχές από αυτές που δικαιούσαι.
Και να τους αναγκάζεις να διενεργούν εσωτερικές ΕΔΕ (δηλαδή ΔΕ) γιά να διαπιστώνουν τον λόγο που σου χάλασε το εκάστοτε κέφι σου.
Και στο τέλος να τους ανακοινώνεις με μεγάλη ευχαρίστηση ότι έγιναν σαν το ΙΚΑ.

Ανώνυμος είπε...

Το μαλάκα πολύ εμίσησαν τη μαλακία κανείς... συνέχισε καλά πας.

Ανώνυμος είπε...

όχι φίλε δεν ζητάς πολλά.
Είσαι στο σωστό σημείο - έχεις διαλέξει τον σωστό ασφαλιστικό οργανισμό.
Αυτόν που ονόμασες "μαλάκα κλαμπ".
Οσο γιά τον άλλον ανώνυμο που μπερδεύει τις λέξεις "πολύ" με την λέξη "πολλοί", μάλλον το έκανε από βιασύνη. Ελπίζω ότι δεν είναι δημοσιογράφος και το έκανε από την συνηθισμένη ταχύτητα - αυτή δηλαδή που τον κάνει να μιλάει γρηγορότερα από ότι σκέφτεται.