Πέμπτη, 21 Μαρτίου 2013

Νέο Διοικητικό Συμβούλιο ΕΔΟΕΑΠ

Συγκροτήθηκε σε σώμα σήμερα 21 Μαρτίου 2013 το νέο Διοικητικό Συμβούλιο ΕΔΟΕΑΠ με την ακόλουθη σύνθεση:
Πρόεδρος - Πάνος Σόμπολος
Αντιπρόεδρος - Παναγιώτης Νεστορίδης
Γενικός Γραμματέας - Νίκος Καρούτζος
Ταμίας - Γιώργος Χριστόπουλος
Πρόεδρος ΤΥΠ - Πόπη Χριστοδουλίδου
Μέλη
Γιάννης Αγγέλης
Ελένη Σπανοπούλου
Ειρήνη Ζαφειροπούλου
Σίμος Καταϊφτσής

Πρόεδρος της τριμελούς Επιτροπής ΤΥΠ ορίσθηκε η Πόπη Χριστοδουλίδου και μέλη της οι Γιάννης Αγγέλης και Ειρήνη Ζαφειροπούλου.
Πρόεδρος της Επιτροπής ΤΥΠ Θεσσαλονίκης ορίσθηκε ο Παναγιώτης Νεστορίδης και μέλος ο Σίμος Καταϊφτσής

Ευχόμαστε κάθε επιτυχία στο έργο τους.
 

10 σχόλια:

ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΕΔΟΕΑΠ είπε...

Βλέποντας τη χθεσινή συγκρότηση του νέου ΔΣ θα ήθελα να ευχηθώ στους συναδέλφους μου, καλό κουράγιο!
Συνάδελφοι το ξαναγράφω, μας περιμένουν πολύ δύσκολες ημέρες.......
Το νέο ΔΣ του Οργανισμού μας, είναι μια σκέτη απογοήτευση....
Στ αλήθεια κρίμα.

ΓΙΩΤΑ ΠΑΠΑ είπε...

ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΕΩΣ ΕΧΘΕΣ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ Δ.Σ ΤΟΥ ΕΔΟΕΑΠ.ΚΑΛΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ.ΑΛΛΑ...ΕΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΣΑ ΠΟΥΘΕΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΡΧΟΜΕΝΗ ΠΡΟΕΔΡΟ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ ΕΝΑΝ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ 12 ΣΥΝΕΧΗ ΕΤΗ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ -ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ-ΕΛΕΝΗ ΣΠΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΟΣΑ ΕΚΑΝΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΙΔΕΕΣ ΣΟΥ.ΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΛΙΓΟ ΡΕΤΡΟ(ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΟ ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΡΟΣΤΑΖΕΙ Η ΨΥΧΗ)ΣΤΑ ΑΥΤΙΑ ΜΟΥ ΗΧΕΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΣΕΡ ΓΡΗΓΟΡΗ:΄ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ,ΦΕΥΓΕΙ.ΜΙΑ ΣΩΣΤΗ...ΚΥΡΙΑ΄ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ!

Ανώνυμος είπε...

Έβαλαν καθυστερημένα την σύνταξη σήμερα (Παρασκευή 22/3/2013) απόγευμα, με valeur της Τρίτης (26 Μαρτίου).
Ωραίο τριήμερο θα περάσουμε.
Μάλλον τρικλοποδιά στο νέο ΔΣ από τους υπαλλήλους (ποιός κάνει κουμάντο εδώ ;)

ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΕΔΟΕΑΠ είπε...

Πράγματι είναι απόλυτα σωστό το σχόλιο που παρατηρεί πως δεν γράφτηκε ούτε ένα ευχαριστώ για την απερχόμενη Πρόεδρο.
Προσωπικά θα την έχω ΠΑΝΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ γιατί έκανε τόσα όσα δεν μπόρεσαν όλοι οι προηγούμενοι μαζί!....
Συνήθως καταλαβαίνουμε την αξία σε κάτι που χάνουμε....
Είμαι βέβαιος ότι αυτό θα συμβεί πολύ σύντομα και από αυτούς που της πέταξαν τόσο λάσπη.....
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΛΟΙΠΟΝ ΚΥΡΙΑ ΣΠΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙΣ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

Ηρθα στον ΕΔΟΕΑΠ σαν ΆΝΘΡΩΠΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΆΝΘΡΩΠΟ ΜΌΝΟ κι έτσι παραμένω, όσο η Δημοκρατία και οι συνάδελφοι μου αναθέτουν ΘΈΣΗ
(ΌΧΙ ΚΑΡΕΚΛΑ) ευθύνης, να δουλεύω, να παλεύω, να τιμώ, να αγαπώ. Και δεν θα σταματήσω να το κάνω όσο είμαι ΟΡΘΙΑ. Σας ευχαριστω όλους ακόμη κι όσους πίκρανα ή με πίκραναν.Είμαι σοφότερη και δυνατότερη
Υπαρχει Καιρός για όλα Καιρός για να κλάψεις, καιρός για να γελάσεις Καιρός για α αποδειχθεί το Δίκαιο και το Άδικο! ΓΙ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΧΊΖΩ! ΦΩΤΙΑ Αγάπης για τον Ανθρωπο ΚΑΙ ΤΣΕΚΟΥΡΙ στους εχθρούς του Ταμείου μας. Δεν μου χρειάζεται η προεδρία γι αυτο Ήμουν είμαι και θα παραμείνω απλός μαχητής Στον ΠΌΛΕΜΟ ηττημένος είσαι μόνο νεκρός ή αν παραδώσεις τα όπλα.ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ και ζωντανή είμαι και τη σημαία του ΕΔΟΕΑΠ κρατάω ακόμη ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ όσες και όσους το καταλαβαίνουν Ευχαριστω για το τραγούδι Γιώτα
όμορφο αλλά άστο για την κηδεία μου!
ΤΏΡΑ έχουμε δουλεια που πρεπει να κάνουμε ΌΛΟΙ ΜΑΖΙ Εύχομαι οι νέοι στη Διοίκηση συνάδελφοι να καταλάβουν το γρηγορότερο την ΟΥΣΊΑ των Ζητημάτων του ΕΔΟΕΑΠ και να παραδεχθούν δημόσια όσα ψευδώς από άγνοια ή κακή πίστη των ίδιων ή τρίτων υποστήριξαν προκειμένου να εκλεγούν Υπάρχει Καιρός ΥΠΆΡΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ! :-)
ΕΛΕΝΗ ΣΠΑΝΟΠΟΥΛΟΥ

Ανώνυμος είπε...

Ηρθα στον ΕΔΟΕΑΠ σαν ΆΝΘΡΩΠΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΆΝΘΡΩΠΟ ΜΌΝΟ κι έτσι παραμένω, όσο η Δημοκρατία και οι συνάδελφοι μου αναθέτουν ΘΈΣΗ
(ΌΧΙ ΚΑΡΕΚΛΑ) ευθύνης, να δουλεύω, να παλεύω, να τιμώ, να αγαπώ. Και δεν θα σταματήσω να το κάνω όσο είμαι ΟΡΘΙΑ. Σας ευχαριστω όλους ακόμη κι όσους πίκρανα ή με πίκραναν.Είμαι σοφότερη και δυνατότερη
Υπαρχει Καιρός για όλα Καιρός για να κλάψεις, καιρός για να γελάσεις Καιρός για α αποδειχθεί το Δίκαιο και το Άδικο! ΓΙ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΧΊΖΩ! ΦΩΤΙΑ Αγάπης για τον Ανθρωπο ΚΑΙ ΤΣΕΚΟΥΡΙ στους εχθρούς του Ταμείου μας. Δεν μου χρειάζεται η προεδρία γι αυτο Ήμουν είμαι και θα παραμείνω απλός μαχητής Στον ΠΌΛΕΜΟ ηττημένος είσαι μόνο νεκρός ή αν παραδώσεις τα όπλα.ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ και ζωντανή είμαι και τη σημαία του ΕΔΟΕΑΠ κρατάω ακόμη ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ όσες και όσους το καταλαβαίνουν Ευχαριστω για το τραγούδι Γιώτα
όμορφο αλλά άστο για την κηδεία μου!
ΤΏΡΑ έχουμε δουλεια που πρεπει να κάνουμε ΌΛΟΙ ΜΑΖΙ Εύχομαι οι νέοι στη Διοίκηση συνάδελφοι να καταλάβουν το γρηγορότερο την ΟΥΣΊΑ των Ζητημάτων του ΕΔΟΕΑΠ και να παραδεχθούν δημόσια όσα ψευδώς από άγνοια ή κακή πίστη των ίδιων ή τρίτων υποστήριξαν προκειμένου να εκλεγούν Υπάρχει Καιρός ΥΠΆΡΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ! :-)
ΕΛΕΝΗ ΣΠΑΝΟΠΟΥΛΟΥ

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ και εγώ με αυτά που γράφετε γιά την απελθούσα πρόεδρο.
Ηταν σπουδαία,
εργατική (και με το παραπάνω), ανέβασε τον ΕΔΟΕΑΠ πολλά επίπεδα,
Μετέφερε στον ΕΔΟΕΑΠ πολλή τεχνογνωσία, οργάνωσε τους τομείς που όταν ήλθε στον ΕΔΟΕΑΠ δεν υπήρχαν.
Συγκεκριμένα υπήρχε μία οριζόντια δομή όπου όλοι ήταν υπάλληλοι και κατά το ΔΣ όλα τα έκαναν όλα.
Και αυτό βέβαια ήταν ένα μεγάλο λάθος που η Σπανοπούλου το διόρθωσε.
Ξόδεψε άπειρες ώρες δημουργικές και τις χάρισε απλόχερα στον ΕΔΟΕΑΠ.
Τώρα οι επομενοι έχουν ένα καλό και ένα κακό:
Το καλό είναι ότι πλέον ο ΕΔΟΕΑΠ είναι πολύ καλά οργανωμένος και δεν χρειάζεται να κάνουν τίποτε εσωτερικά.
Το κακό όμως είναι ότι ο ΕΔΟΕΑΠ βάλλεται από τους εξωτερικούς παράγοντες και οι νέοι σύμβουλοι είναι εντελώς άσχετοι.
Μέχρι να καταλάβουν τι τους γίνεται θα κάνουν το ένα λάθος μετά το άλλο.
Και καλά θα κάνουν να σκύψουν άμεσα το κεφάλι στη μεγαλιοσύνη της Σπανοπούλου να την παρακαλέσουν να τους βοηθήσει γιά να κόψουν έστω λίγο δρόμο στα λάθη τους.

Ανώνυμος είπε...

ρε ξεφτιλισμένε - γιά σένα μιλάω που έγραψες γιά την σύνταξη που μπήκε Παρασκευή απόγευμα.
Τι είναι αυτό που γράφεις;
ότι δήθεν το βαλέρ επιβάλει στην τράπεζα να σου κρατήσει κάποια προμήθεια εάν κάνεις ανάληψη πριν την Τρίτη;
Ρε ξεφτιλισμένε, που εισπράτεις προκαταβολικά την επικούρηση του επόμενου μήνα 7-8 ημέρες προηγούμενα από ότι θα έπρεπε.
Και βλέπεις και πρόβλημα σε αυτό.
Ρε ξεφτιλισμένε.
Μήπως ψήφισες και εσύ Σόμπολο - Καρούτσζο;
Και τους κάνεις αβάντες τώρα;

Ανώνυμος είπε...

Νέοι Σύμβουλοι του ΕΔΟΕΑΠ καλώς ορισατε! Τα δύσκολα για εσάς τώρα αρχίζουν. Από τις θέσεις ευθύνης. Αφήστε τον τσαμπουκά σας στην άκρη και σκυψτε πάνω από τα προβλήματα. Αφήστε την λαχαναγορίτικη συμπεριφορά σας για το σπιτι σας και φερθειτε με ευγένεια σε προσωπικό και ασφαλισμένους. Μπηκατε μερικοί, σαν τις πριμαντονες που βγαίνουν στη σκηνή, με το ύφος του "γ@μ@ω και δερνω"...οπα ρε...μην πατησετε τίποτα και πονεσετε! Ο ΕΔΟΕΑΠ έχει επίπεδο! Δεν σας το είπαν αυτό αυτοί που σας έστειλαν "να βάλετε τάξη";
Και προσοχή στα golden boys...γιατί ο τροχός γυρίζει κι εκεί που νομίζεις ότι έχεις πλάτες να στηριζεσαι, κάποια στιγμή υποχωρούν και βρίσκεσαι στο πάτωμα!
Σεμνότητα και σεβασμός χρειάζεται...και αν δεν σας τα έμαθαν από το σπιτι σας, θα το μάθετε μέσα στον ΕΔΟΕΑΠ. Οσο ζει κανείς, μαθαίνει...

Ανώνυμος είπε...

Επιβάλλεται να δείξουν σεβασμό οι νέοι του ΕΔΟΕΑΠ και να μην το παίζουν μάγκες. Όμως αν δεν κάνουν διαχειριστικό έλεγχο όπως υποσχέθηκαν τότε δεν θα δείξουμε εμείς κανένα σεβασμό και θα τα σπάσουμε εις υγείαν της Ελένης