Σελίδες

Σάββατο, 11 Μαΐου 2013

Η ΛΑΜΠΡΙΝΗ απαντά σε όλους


Όπως ήδη γνωρίζετε, με αποκλειστική ευθύνη του Προεδρείου ΔΣ του ΕΔΟΕΑΠ, η συνεργασία μου με τον Οργανισμό έληξε, με τρόπο άκρως αυταρχικό και παρά τη θέλησή μου, δύο μήνες πριν από τη λήξη της σύμβασής μου. Στη διάρκεια της συνεργασίας μου επέδειξα επαγγελματισμό, ποιότητα και συνέπεια στη δουλειά μου, όμως ενόχλησα, καθώς αρνήθηκα τις πιέσεις του σημερινού Προεδρείου να γίνω υπάλληλος υποδοχής, σεβόμενη την επαγγελματική μου ταυτότητα και τη δημοσιογραφική μου ιδιότητα.

Βλέποντας ότι «η περίπτωσή μου» έχει προκαλέσει μια εκτενή συζήτηση στο blog των εργαζομένων στον ΕΔΟΕΑΠ,επιτρέψτε μου να καταθέσω το προσωπικό μου ρεπορτάζ, στο πέρασμά μου από τον Οργανισμό.
Η συνεργασία μου με τον ΕΔΟΕΑΠ ξεκίνησε τον Νοέμβριο του 2012, όταν έθεσα εγγράφως ερώτημα στη Διοίκηση ώστε ως δημοσιογράφος, να προσφέρω την υψηλή τεχνογνωσία και την εμπειρία μου στην οργάνωση και λειτουργία της νέας ιστοσελίδας του Οργανισμού. Στο ερώτημα γιατί τα αρμόδια στελέχη των αρμόδιων υπηρεσιών επέτρεψαν να υπάρξουν καθυστερήσεις, αδράνεια,λειτουργική αδυναμία, ανεπάρκεια, κλπ που να επιβάλλουν την αναζήτηση ενός εξωτερικού συνεργάτη, φαντάζομαι ότι δεν περιμένετε απάντηση από τον εργαζόμενο που εκλήθη να καλύψει τις ελλείψεις αυτές…

Η επιλογή μου έγινε με αποκλειστικό κριτήριο το βιογραφικό και τις γνώσεις μου. Η πρόταση να υπογράψω εξάμηνη σύμβαση συνεργασίας με τον Οργανισμό, ως δημοσιογράφος με ευθύνη σε θέματα διαχείρισης της ιστοσελίδας και επικοινωνίας,ήρθε τον Ιανουάριο του 2013, ως συνέχεια της αποδειγμένα επιτυχημένης και αποτελεσματικής συνεργασίας των δύο προηγούμενων μηνών.

Δεν γνώριζα προσωπικά κανέναν από το προηγούμενο Διοικητικό Συμβούλιο και με προσβάλλει βαθύτατα να αντιμετωπίζομαι ως «ρουσφέτι» του οποιουδήποτε, τη στιγμή που στα 20 χρόνια της δημοσιογραφικής μου καριέρας εξελίχθηκα και αναδείχθηκα σε υψηλόβαθμες θέσεις, με μοναδικά όπλα την ποιότητα και την αξία της δουλειάς μου.

Αντιλαμβάνομαι,ωστόσο, ότι μιλώ σε γλώσσα άγνωστη για τους ανθρώπους εκείνους που μόνο το δρόμο του ρουσφετιού γνώρισαν και περπάτησαν και περπατούν…

Στους λίγους μήνες που διήρκεσε η συνεργασία μου με τον ΕΔΟΕΑΠ συνεργάστηκα πολύ καλά με άκρως αξιόλογα στελέχη στον Οργανισμό, ανθρώπους με υψηλό επαγγελματισμό, με γνώσεις, με ικανότητες, με ευγένεια και ήθος. Δεν συνεργάστηκα καθόλου καλά με ανθρώπους που, από ανεπάρκεια και έλλειψη ικανοτήτων, αποζητούν την ίντριγκα,κρύβονται πίσω από το χάος που δημιουργούν και ελίσσονται αναζητώντας ποιόν θα πατήσουν για να φανούν ψηλότεροι.

Συνεργάστηκα πολύ καλά με την πρώην Πρόεδρο Ελένη Σπανοπούλου. Σταυρώστε με! Συνεργάστηκα πολύ καλά και με έναν προς έναν, όλα τα μέλη του προηγούμενου Διοικητικού Συμβουλίου. Γι’ αυτό (και μόνο γι’ αυτό) τιμωρήθηκα! Η άγρια προεκλογική κόντρα για τη Διοίκηση του ΕΔΟΕΑΠ συνεχίστηκε στις πλάτες μου και αντιμετώπισα έναν άνευ προηγουμένου διωγμό και με μια προσβλητική επίθεση στη δημοσιογραφική μου ιδιότητα, στον επαγγελματισμό και στην προσωπικότητά μου.

Με το νυν Διοικητικό Συμβούλιο δεν πρόλαβα να συνεργαστώ. Πριν καλά-καλά με γνωρίσουν και τους γνωρίσω, ξεκίνησε ανηλεής πόλεμος. Από συναδέλφους μου,δημοσιογράφους, μέλη και εκπροσώπους του επαγγελματικού μου σωματείου, της ΕΣΗΕΑ, από τον Πρόεδρο Πάνο Σόμπολο και τον Γενικό Γραμματέα Νίκο Καρούτζο δέχθηκα την ύψιστη απαξίωση στη δημοσιογραφική μου ιδιότητα και τη χειρότερη επίθεση που έχω δεχθεί μέχρι σήμερα στην επαγγελματική μου πορεία ως δημοσιογράφος…

Επιτρέψτε μου λοιπόν να θεωρώ ότι το ερώτημα δεν είναι εάν ένας Οργανισμός σαν τον ΕΔΟΕΑΠ χρειάζεται ή όχι μια δημοσιογράφο για τη διαχείριση της ιστοσελίδας του. Αυτό το κρίνουν οι στόχοι, η στρατηγική, οι προτεραιότητες, η εκτίμηση των αναγκών,των εξελίξεων, της γύρω πραγματικότητας και μπορώ να δεχθώ και μια αρνητική απάντηση. Το ερώτημα είναι εάν σε αυτή την εξαιρετικά κρίσιμη στιγμή στην ιστορία του, ο ΕΔΟΕΑΠ χρειάζεται τέτοιες παρωχημένες, εκδικητικές, παραταξιακές, άνευ σχεδιασμού και στρατηγικής πρακτικές διοίκησης, τις οποίες κατευθύνει μόνο η εμμονή ολίγων παραζαλισμένων από την πρώτη μέθη της εξουσίας.

Λαμπρινή Σταμάτη

Δημοσιογράφος,μέλος της ΕΣΗΕΑ

30 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα,
από ότι διαφαίνεται, κάποιοι έκαναν μία γκάφα ολκής.
Διώχνοντας την συνάδελφο - δημοσιογράφο μόλις 2 μήνες πριν την λήξη της σύμβασης της φάνηκε περίτρανα ότι οι ονομαζόμενοι “συνδικαλιστές” - διότι από τέτοιους απαρτίζεται ο ΕΔΟΕΑΠ - τελικά την πάτησαν (την πεπονόφλουδα).
Από ότι διαφαίνεται, αυτοί που αποφάσισαν να μεταθέσουν (μόλις 2 μήνες προτού εκπνεύσει η σύμβαση της) την κοπέλα από την ιδιότητα της στα θέματα της νέας ιστοσελίδας του ΕΔΟΕΑΠ σε πόστο ρεσεπσιονίστας, έδειξαν σε όλους μας ότι πραγματικά «μέθυσαν» από την κορυφή της εξουσίας στην οποία τους αναδείξαμε και άρχισαν να συμπεριφέρονται σαν μεθυσμένοι άρχοντες.
Επίσης θεωρώ ότι καλά κάνετε να αναδεικνύετε το θέμα όχι μόνο για να αποδοθούν τα του Καίσαρος τω Καίσαρι, αλλά για να δοθεί μία ευκαιρία και στη Λαμπρινή (με την όλη δημοσιοποίηση του θέματος) να βρει μία άλλη εξ ίσου καλή - ίσως και καλύτερη δουλειά.
Από την άλλη πλευρά, έχουμε μία Σπανοπούλου που έχει την ιδιαιτερότητα να είναι αυθεντία στα θέματα προβολής και επικοινωνίας και έτσι έχει μία λογική που τα τελευταία χρόνια εκτός της σημαντικής οργάνωσης που προσέφερε στον ΕΔΟΕΑΠ, έριξε και πολλή αξιόλογη δουλειά στα επικοινωνιακά θέματα του ΕΔΟΕΑΠ.
Προ Σπανοπούλου για παράδειγμα δεν υπήρχε Τομέας Εξυπηρέτησης Ασφαλισμένων.
Χάριν στην Σπανοπούλου δημιουργήθηκε ένα άρτιο τμήμα αυτής της εξυπηρέτησης που είχε στόχο και κατάφερε να πλησιάσει πολύ κοντά τους ασφαλισμένους και να αποκρίνεται άμεσα στις οποιεσδήποτε αιτήσεις τους.
Εκεί βέβαια έγινε και ένα «λαθάκι» - αυτό που η προηγούμενη διοίκηση μετέτρεψε την τότε εκλεγμένη σύμβουλο της ΕΠΗΕΑ σε Τομεάρχη Εξυπηρέτησης.
Και έτσι μία κυρία που ελάμβανε 2 χιλιαρικάκια μικτά από τον Μπόμπολα, προσγειώθηκε στον ΕΔΟΕΑΠ με άνω των 3 χιλιάδων μισθό.
Και όχι μόνο αυτό, αλλά μία μετριότατη υπεύθυνη marketing (που από ότι διαφάνηκε δεν ήταν ικανή να προσφέρει ούτε ένα πετραδάκι στην ιστοσελίδα του ΕΔΟΕΑΠ) και που όσο καιρό ήταν σύμβουλος του ΕΔΟΕΑΠ γύριζε εδώ και εκεί και παραπονιόταν για την μετριότητα της προηγούμενης ιστοσελίδας του ΕΔΟΕΑΠ, όταν τελικά η διοίκηση αποφάσισε να την βελτιώσει (όχι ότι απαραίτητα ο ΕΔΟΕΑΠ χρειαζόταν αυτή την βελτίωση), δεν κατάφερε για μία ακόμα φορά να δείξει κάποια από τα υποτιθέμενα προσόντα της.
Εδώ συμμετέχει και ένα διαχρονικό λάθος της ΕΠΗΕΑ που ενώ έχει δυνατή και συμπαγή βάση, δεν καταφέρει για πολλοστή φορά (που δεν είναι του παρόντος αλλά που πρέπει να τους εντοπίσει και να τους διορθώσει) να προσφέρει άξιους εκπρόσωπους στον ΕΔΟΕΑΠ.

Ανώνυμος είπε...

ΜΠΡΑΒΟ ρε Λαμπρινή! ΜΠΡΑΒΟ! Τελικά κανείς δεν ήταν τυχαία στον 6ο όροφο!

Ανώνυμος είπε...

ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ παιδιά. ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ! Αυτό είχε ο 6ος! ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ και η Γιουλη που διωχθηκε και η Λαμπρινη που αποδιωχθηκε και οι άλλες.
Βουρλα θέλει η νέα Διοίκηση κοντά της, σαν αυτό που έχει τώρα! Που μοίραζε τις αξιολογήσεις προσωπικού ΑΝΟΙΚΤΕΣ μη έχοντας ιδέα ότι αφορούν προσωπικά δεδομένα. Για τέτοιο βούρλο μιλάμε!
Σομπολε και Καρουτζο...έχετε ο,τι σας αξίζει!

ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΕΔΟΕΑΠ είπε...

Στο ερώτημα της Λαμπρινής απαντώ πως αυτές τις κρίσιμες στιγμές για τον ΕΔΟΕΑΠ χρειάζεται ομοψυχία και αγώνας.
Δεν μπορούμε όμως να ζητάμε λογική από κάποιον που είναι τύφλα στο μεθύσι....
Γι αυτό και οι άνευ σχεδιασμού και στρατηγικής πρακτικές της Διοίκησης, γι αυτό και οι διώξεις κατά άξιων συναδέλφων.
Επειδή οι σημερινοί διοικούντες δεν πρόκειται να ξεμεθύσουν από τη μέθη της εξουσίας, θα συνεχίσουν το καταστροφικό τους έργο, έχοντας δίπλα τους , πραγματικά ότι τους αξίζει, σαν τον εκπρόσωπό μας.....
Εγώ απ τη πλευρά μου θα συνεχίσω να τους φτύνω, πάντα για να μη τους ματιάσω...

Ανώνυμος είπε...

Σε ότι αφορά τον εκπρόσωπο, ας τελειώνουμε με αυτό, άλλωστε το είπαν και το επανέλαβαν σοφοί άνθρωποι και δεν αμφισβητείται, κάθε λαός έχει τους ηγέτες που του αξίζουν, μην απατάστε εσείς αυτόν αξίζετε.
Σε ότι αφορά την πρώην διοίκηση για να μη θυμώνει και την τωρινή να προσγειωθεί, ισχύει του Αγάθωνα, Τον άρχοντα τριών δει μέμνησθαι: Πρώτον ότι ανθρώπων άρχει. Δεύτερον ότι κατά νόμους άρχει. Τρίτον ότι ουκ αεί άρχει.
Τέλος για το Ταμείο μας, αγρυπνούμε όλοι μας, όλος ο κλάδος. Δεν θα τον αφήσουμε ούτε στη νέα διοίκηση να σταθεί αν ακολουθήσει τα χνάρια της παλιάς. Δεν μίλησε κανένας σας όταν η προηγούμενη διοίκηση, εφάρμοζε αλλαγές ρολόι, σας βόλευε, ούτε και όταν έκανε αξιολογήσεις κατά παραγγελία και αυτό κάποιους βόλευε.

Ανώνυμος είπε...

Συνάδελφοι ντρέπομαι.
Αυτοί που είναι έξω από τον ΕΔΟΕΑΠ έχουν πάθει πολιτισμικό σοκ με αυτά που διαβάζουν.
Συνάδελφοι συνδικαλιστές συνέλθετε.
Αυτά που γράφονται δεν υπάρχουν.

ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΕΔΟΕΑΠ είπε...

Ανώνυμε που μου απαντάς πως αυτός ο εκπρόσωπος μου αξίζει, σου απαντώ με τη σειρά μου κι εσένα αυτή η κυβέρνηση σου αξίζει!
΄Ισως ξεχνάς ότι υπάρχουν κάποιοι που δεν ψήφισαν τον εκπρόσωπό μας και τους κυβερνώντες.
Εμένα προσωπικά δεν μου αξίζει ούτε ο εκπρόσωπος, ούτε η κυβέρνησή μας.

Ανώνυμος είπε...

Σύμφωνα με τον Αριστοτέλη, ο πολίτης, «δι’ απλώς ουδέν των άλλων ορίζεται ή τω μετέχειν κρίσεως και αρχής», και αχρείος πολίτης, δηλαδή άχρηστος πολίτης, ήταν αυτός που δεν είχε συμμετοχή στα κοινά.

Ανώνυμος είπε...

Ποιά είναι αυτά που γράφονται και δεν υπάρχουν;
Πρέπει να είσαι περισσότερο συγκεκριμένος - αλλά και εάν έχεις αποδείξεις ότι "αυτά που γράφονται δεν υπάρχουν" ας τα τεκμηριώνεις.
Σε διαφορετική περίπτωση είναι σαν να λες μπούρδες.

Ανώνυμος είπε...

Πολύ ωραία τα λέει η Λαμπρινη. ΜΗΠΩΣ όμως μπορεί να μας πει και γιατί απολύθηκε από το ΔΟΛ; Μπορεί να μας πει αν γνώριζε την κα Σπανοπούλου μέσω ΜΚΟ;

Υπάλληλος ΕΔΟΕΑΠ είπε...

Η επιλογή μου έγινε με αποκλειστικό κριτήριο το βιογραφικό και τις γνώσεις μου. Η πρόταση να υπογράψω εξάμηνη σύμβαση συνεργασίας με τον Οργανισμό, ως δημοσιογράφος με ευθύνη σε θέματα διαχείρισης της ιστοσελίδας και επικοινωνίας,ήρθε τον Ιανουάριο του 2013, ως συνέχεια της αποδειγμένα επιτυχημένης και αποτελεσματικής συνεργασίας των δύο προηγούμενων μηνών

ΠΑΡΑΚΑΛΕΙΤΑΙ Η ΚΑ ΣΤΑΜΑΤΗ ΝΑ ΘΥΜΑΤΑΙ ΤΙ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΕΞΕΥΤΕΛΙΖΕΤΑΙ.
ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΛΑΒΑΝ ΩΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΤΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΤΗΣ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΝΑ ΞΕΦΤΛΙΣΕΙ ΣΟΜΠΟΛΟ ΚΑΙ ΚΑΡΟΥΤΖΟ;

Ανώνυμος είπε...

Δωσε εσύ που την έχεις στη δημοσιότητα τη σύμβαση Σομπολοκαρούτζακι να δούμε κι εμείς που δεν ξέρουμε Τι θες να πεις ότι εργαζόμενος ως web editor δεν είναι δημοσιογράφος ή ότι δημοσιογράφος δεν μπορεί να είναι web éditor ; Όσο για τον εξευτελισμό έχει περισσέψει στο νέο ΔΣ Η κοπέλα στάθηκε με αξιοπρέπεια και επώνυμα υπερασπίστηκε τη θέση της και τη δουλειά της Κι έρχεσαι εσύ ανώνυμο ανθρωπάκι να την κατηγορήσεις γι αυτο Βρες ποιος εξευτελίζεται αλητήριε !

Ανώνυμος είπε...

η αλήθεια πονάει

Ανώνυμος είπε...

Τελικά ξεκατινιασθήκατε…… μόνο ο εκπρόσωπος δεν ανακατεύθηκε , τι την ήθελες την απάντηση Λαμπρινή μου, όλοι καταλάβαμε ότι ήσουνα ένα ακόμα ρουσφέτι της πρώην.

Ανώνυμος είπε...

Από ΕΛΕΝΗ ΣΠΑΝΟΠΟΥΛΟΥ


Καλησπέρα και Χριστός Ανέστη
σε φίλους και εχθρούς!
Τελικά, εκτός από εμένα και τη Λαμπρινή, εδώ μέσα είστε όλοι και όλες με κουκούλες !!!!
Δικαίωμα σας , αλλά και δικαίωμα μου να σας πω ότι η Αλήθεια,το Δίκαιο και η Αξιοπρέπεια χάνονται με τέτοιες συμπεριφορές. Τα περί απρεπών και
λαθεμένων συμπεριφορών σε υπαλλήλους τα έχω
ΕΝΥΠΌΓΡΑΦΑ ΚΑΤΑΓΓΈΛΕΙ και ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΉΣΕΙ
Ειδικά, όμως, στο θέμα της Λαμπρινής τρία
πράγματα έχω να πω:
1. όποιος/α μπορεί να αποδείξει ότι εγω ή κάποιος από το προηγούμενο ΔΣ γνωρίζαμε αυτή την
εξαιρετική, από κάθε άποψη, συνάδελφο, να το κάνει και θα ζητήσω δημόσια συγγνώμη!
ΠΑΨΤΕ,ΌΜΩΣ, ΝΑ ΣΚΕΠΤΕΣΤΕ
ΌΠΩΣ ΘΑ ΠΡΑΤΑΤΕ ΕΣΕΊΣ ....
2.Προσυπογράφω ως αληθινά μέχρι κεραίας όλα όσα καταγγέλει η εργαζόμενη, όχι μόνο για να την υπερασπιστώ , (απέδειξε ότι δεν το έχει ανάγκη) , αλλά γιατί το επιβάλει η έννοια του Δικαίου.
3. ΝΤΡΟΠΗ σε όσους την προσβαλαν και έπραξαν
εναντίον της, αδικώντας και αυτήν και την έννοια της χρηστής διοίκησης, αλλα και της συναδέλφικής Αλληλεγγύης.Αναρωτηθήκατε, οι χρυσοπληρωμένοι τουλάχιστον εργαζόμενοι, που έχετε κατά πολυ λιγότερα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα από την λαμπρή Λαμπρινή ποιός ήταν ο μισθός της; ΌΧΙ
φυσικά! Σπεύσατε να δεχθείτε ότι είναι ρουσφέτι Σπανοπούλου και νομίζετε ότι θα κάμψετε το φρόνημα και το ήθος της. Θα τη γονατίσετε και θα την αναγκασετε ,την ανάγκη φιλοτιμία ποιούμενη, να δεχθεί να γίνει ρεσεψιονίστ, προκειμένου να αλλάξει ωράριο ο υιός πρώην εργαζόμενου στον ΕΔΟΕΑΠ ,καραμπινάτο ρουσφέτι, αγνώστων λοιπών προσόντων, πεπερασμένων δυνατοτήτων ,υψηλότερων αποδοχών από αυτών της Λαμπρινής
, που, όμως, η κακιά Σπανοπούλου : ούτε το απέλυσε, ούτε το μείωσε, ούτε το πρόσβαλε, απλά του ζήτησε να εργάζεται και έτσι τον δυσαρέστησε!
Απαντώ αναλαμβάνοντας τις ευθύνες μου όπως εκανα πάντα και το γνωρίζετε όλοι! Λάθη δεν κάνουν παρά μόνο οι νεκροί και οι δειλοί !
Για να τελειώνουμε, λοιπόν, μ αυτα τα θλιβερά ( αν και προβλέπω ότι θα συνεχιστούν) κι επειδή δυστυχώς για κάποιους/ες έχω αποδείξει ότι είμαι
πολύ σκληρή για να "πεθάνω" και πάντως όχι δειλός άνθρωπος , ΣΑΣ ΚΑΛΩ να αναλογιστείτε τι σκοπό και ποιό στόχο έχουν όλα όσα γίνονται κι
όσα λέγονται ! Μόνο το καλό του ΕΔΟΕΑΠ δεν βοηθούν.
ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΑΝΤΉΣΩ ΣΕ ΚΑΝΈΝΑ ΣΧΌΛΙΟ
ΖΗΤΑΩ ΑΠΟΔΕΊΞΕΙΣ ΓΙΑ ΌΣΑ ΙΣΧΥΡΊΖΟΝΤΑΙ με αναίδεια και θράσος κάποιοι εδώ μέσα.
Και σας υπόσχομαι πολύ σύντομα πλήρη και ονομαστική λίστα όσων έχουν προσληφθει με προκήρυξη, με συστάσεις ή με...βύσμα !

Για να αποδειχθεί ποιά διοίκηση έκανε τι ! Μπάς και αναρωτηθούν επιτέλους κάποιοι, :"καλα βρε παιδι μου με τοοοοοσαααα ρουσφέτια γιατί έχει τοοοοοσουουους εχθρούς αυτη η πρόεδρος;;;;;;;;;"
Συγγνώμην , τέως, ήθελα να γραψω ......
Άντε γεια ρε παιδια! Τα μιλήσαμε ,αλλα σιγουρα δεν συμφωνήσαμε. Δεν πειράζει Καθένας με τις Αρχές του , τις θέσεις του, τις ευθύνες του
Από το 2001 μέχρι σήμερα στο ΔΣ του Οργανισμού
μας έχω, χάρη στις ψήφους των συναδέλφων μου, μία ψήφο . Την τίμησα όσο καλύτερα μπόρεσα και συνεχίζω ΟΡΘΙΑ !
ΥΓΙΑΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΧΑΙΡΕΣΘΕ !
Ελένη Β. Σπανοπούλου

Ανώνυμος είπε...

Προτείνω στους διαχειριστές του blog να αναρτησουν χωριστά την απάντηση της Σπανοπούλου για να γίνει επιτέλους καθαρός διάλογος στο θέμα .
Εγώ ένα έχω να πω, Ντρέπομαι και την ντρέπομαι
Κανένα συγγνώμη κανείς ;

Ανώνυμος είπε...

Το ότι πέρα από τα ρουσφέτια οι υπάλληλοι του ΕΔΟΕΑΠ προσλαμβάνονται και με κληρονομικό δικαίωμα, ομολογώ ότι δεν το ήξερα. Συμφωνώ δε με την ξεχωριστή ανάρτηση.

Ανώνυμος είπε...

Μπορεί να απαντήσει η κυρία Σπανοπούλου με ποιο κριτήριο προσέλαβε την συνταξιούχο κυρία Λουλε ως καθαρίστρια; Μήπως ξέρει πως προσελήφθησαν οι Ανδρεαδελης, Μαυριδης, μαχαιρας;

Ανώνυμος είπε...

Θα απαντήσει αν βγάλεις την κουκούλα και πάψεις να τα βάζεις με αξιοπρεπείς ανθρώπους όπως η Κυρία Βάγια και οι Κύριοι Δημήτρης, Γιώργος και Βασίλης που δουλεύουν σκληρά, δεν καθονται, δεν ενόχλησαν ποτέ κανένα και τιμούν το ψωμί που τρώνε , δεν το φτύνουν όπως εσύ .
Έχεις κάτι να κατηγορήσεις αυτούς τους εργαζόμενους που εκτός από τον Κύριο με Κ Κεφάλαιο ,Βασίλη κανένας τους δεν είναι ούτε δημοσιογράφος , ουτε διοικητικός;;;; Πες το !
Η Σπανοπούλου προφανώς ξέρει αφου έβαλε την υπογραφή της στη σύμβαση τους. Νομίζω το λέει στην απάντηση της Θα μας βγάλει όλους ονομαστικά έναν έναν γιους κόρες ανηψια ξαδελφια κουνιαδες γαμπρούς Και τότε να δω που θα κρυφτεί ο πληθυσμός Σε βλέπω εσένα που φτυνεις σημερα εκει που είναι βέβαιο ότι έγλυφες χθες να μην βρίσκεις τοπο και κουκούλα να κρυφτείς

Ανώνυμος είπε...

Γκομενους θα βάλει στν ανακοίνωση ;

Ανώνυμος είπε...

Φυσικά ! Τους δικούς σου αληταριό

Ανώνυμος είπε...

Βρέ τι είναι τούτα

Ανώνυμος είπε...

Και που είσαι ακόμη μπάρμπα

Ανώνυμος είπε...

Τι εγινε παιδια; Η τέως απάντησε εσείς τουφέκι ψιλοκομμένο ; Για την αυτοκρατορική ανακοίνωση της νύν προέδρου που απειλεί θεούς και δαίμονες και εκβιάζει υπαλλήλους τους κακούς Μονο εννοείται... δε λέμε τίποτε; Όλοι οι καλοί υπάλληλοι στο ΤΥΠ είναι μαζεμένοι; Μονο η Καραλή έκανε δουλεια τζάμι; Τς, ΤςΤς βρε παιδι μου τόσο καλη Υπερεσία, που έλεγε κι ο Τσούτσιας και γέλούσαμε
τους παρέδωσε η Ελένη κι εγω νόμιζα ότι οι καινούργιοι παρέλαβαν το χάος !

Ανώνυμος είπε...

Ρομπα τον έκανε η Σπανοπούλου το Σόμπολο με τη Σταμάτη. Θα την καλέσει στο γραφείο του να απολογηθούν. η Ελένη είναι γεννημένη Πρόεδρος και το αποδεικνύει

Ανώνυμος είπε...

Φοβάμαι ότι είναι γεννημένη για καρπαζοεισπράκτορας, σήμερα πάλι παραλίγο να τις αρπάξει στο Δ.Σ.

Ανώνυμος είπε...

Τις άρπαξε από τον κόκκινο χρυσαυγίτη στη ΓΣ τον Ιούνιο και θα μασήσει τώρα από τον μαύρο Χρυσαυγίτη στο ΔΣ ; Δε νομίζω φίλε ! Πολλα μπορείς να πείς για την τέως, ότι κολώνει όμως όχι ! Δεν μασάει η γυναίκα και το έχει αποδείξει. Τώρα, αν στον 6ο υπάρχει άντρας με παντελόνια που θα τη δείρει , ας το δούμε κι αυτό! Εδω είμαστε
Εμείς πάντως άλλα ακούσαμε σήμερα από το ΔΣ .Έναν να τη βρίζει ωρυόμενος , τους άλλους να σωπαίνουν και την Ελένη να τον λούζει ψύχραιμα
μ ένα αϊ γ....... Μ@λ@κα! Γιατί άραγε;
Γιατί άραγε;

Ανώνυμος είπε...

Έλα ρε μεγάλε γεννήθηκε άνδρας που θα δείρει τη Σπανοπούλου ; Και ο Κυρ Πάνος τι έκανε ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ ;;

Ανώνυμος είπε...

Θα θέλει να τον γράψει η ιστορία ! Εκει φθάσαμε ρε;
Να χαίρεστε τη νέα Διοίκηση με τα παλαιά ήθη

Ανώνυμος είπε...

Αυτο το πάλι παρ ολίγο να τις αρπάξει εμένα με τσακισε
Δηλαδή σε κάθε ΔΣ η κινδυνεύει η σωματική της ακεραιότητα ; Σιγά ρε μάγκες Την ημέρα που θα τις φάτε τη βλέπω ναρχετσι γρήγορα