Σελίδες

Παρασκευή, 22 Ιουλίου 2016

Η ΔΙΑΣΩΣΗ ΤΟΥ ΕΔΟΕΑΠ ΠΑΝΩ ΑΠ΄ΟΛΑ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ

Η ΔΙΑΣΩΣΗ ΤΟΥ ΕΔΟΕΑΠ ΠΑΝΩ ΑΠ΄ΟΛΑ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ
Αθήνα, 22 Ιουλίου 2016

Η διάσωση του ΕΔΟΕΑΠ πάνω απ' όλα και όλους

Επειδή τον τελευταίο καιρό γράφονται διάφορα, κυρίως στο διαδίκτυο, για το ρόλο της ΠΟΕΣΥ στην προσπάθεια διάσωσης του ΕΔΟΕΑΠ και των ΤΕΑΣ και ιδιαίτερα των υπογραφόντων προέδρου και γενικού γραμματέα της Ομοσπονδίας, αλλά και του προέδρου της ΕΠΗΕΑ, ορισμένα δε δημοσιεύματα- ελπίζουμε από κακή πληροφόρηση - αγγίζουν τα όρια της παραπληροφόρησης, διευκρινίζουμε ότι:
- Σε όλες τις συναντήσεις είτε με υπουργούς, είτε και με εκπροσώπους των εργοδοτών, στο πλαίσιο της "τριμερούς", ήταν παρόντες όχι μόνον όλοι οι πρόεδροι των Ενώσεων - μελών της ΠΟΕΣΥ, αλλά και οι πρόεδροι της ΕΠΗΕΑ και της ΕΠΗΕΘ, που μετέχουν στον ΕΔΟΕΑΠ. Ουδέποτε οι υπογράφοντες συναντήθηκαν κατ' ιδίαν με μέλος της κυβέρνησης ή με εργοδότη.
Σε ό,τι αφορά την "αποκάλυψη" περί "εμπιστευτικού εγγράφου του προέδρου της ΕΙΤΗΣΕΕ Πάνου Κυριακόπουλου κατόπιν συζήτησης με τους Γ. Σαββίδη, Δ. Κουμπιά της ΠΟΕΣΥ", τα πραγματικά περιστατικά έχουν ως εξής:

- Ο πρόεδρος της ΕΙΤΗΣΕΕ στην "τριμερή" συνάντηση είχε αναφέρει τις εταιρείες και τα στοιχεία που θα έπρεπε να δώσει ο ΕΔΟΕΑΠ, χωρίς να φέρει αντίρρηση κάποιος από τους προέδρους των Ενώσεων και των άλλων εργοδοτών. Επίσης απαντώντας σε ερώτημα του προέδρου του ΕΔΟΕΑΠ σχετικά με τα στοιχεία που θα έπρεπε να δοθούν στην εταιρεία που θα αναλάμβανε τη μελέτη για τον Οργανισμό, του έστειλε με email έγγραφο στο οποίο αναφέρονταν ποια δεδομένα είναι κατά τη γνώμη του απαραίτητα για την εκπόνηση της μελέτης. Το συγκεκριμένο μήνυμα κοινοποιήθηκε και στην ΠΟΕΣΥ.
Λαμβάνοντας το email της ΕΙΤΗΣΕΕ, ο πρόεδρος του ΕΔΟΕΑΠ κ. Τάτσης επικοινώνησε με τον πρόεδρο της ΠΟΕΣΥ και του ζήτησε να αναλάβει πρωτοβουλία για συνάντηση, το ταχύτερο δυνατόν, του ίδιου, των ευρισκόμενων στην Αθήνα προέδρων των Ενώσεων που μετέχουν στον ΕΔΟΕΑΠ και της ΠΟΕΣΥ, προκειμένου να συζητηθεί το έγγραφο Κυριακόπουλου.
Η συνάντηση με τον πρόεδρο του ΕΔΟΕΑΠ πραγματοποιήθηκε το πρωί της επομένης στα γραφεία της ΠΟΕΣΥ - παρουσία των νομικών συμβούλων της Ομοσπονδίας και του Οργανισμού - και σ' αυτήν πήραν μέρος οι υπογράφοντες, ο πρόεδρος της ΕΣΗΕΑ Σταμάτης Νικολόπουλος ο πρόεδρος της ΕΠΗΕΑ Μάρκος Γκανάς και ο πρόεδρος της ΕΣΠΗΤ Θέμης Μπερεδήμας.
Ύστερα από μακρά συζήτηση συμφωνήθηκε ομόφωνα να δοθούν στους μελετητές τα στοιχεία, με βάση το "έγγραφο της ΕΙΤΗΣΕΕ" και με την έγκριση του Δ.Σ. του ΕΔΟΕΑΠ, η οποία ήταν επίσης ομόφωνη.
Η ΠΟΕΣΥ, με μοναδική επιδίωξη τη διάσωση του ΕΔΟΕΑΠ και των ΤΕΑΣ, όπως επανειλημμένως έχει αποφασίσει το Διοικητικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας, απέφυγε με κάθε τρόπο την αντίθεση με όσους με συμπεράσματα μονότονα και αυθαίρετα υπονομεύουν με υβριστικά κείμενα την ενότητα του κλάδου και τη διάσωση των Ταμείων μας.
Τονίζουμε για άλλη μια φορά ότι αυτό που προέχει πάνω απ' όλα και όλους, πέρα από προσωπικούς εγωισμούς, αγκυλώσεις και κραυγές, είναι μόνο η σωτηρία του ΕΔΟΕΑΠ και των ΤΕΑΣ.
Σ' αυτό τον αγώνα, καλούμε σε συστράτευση όλους ανεξαιρέτως τους συναδέλφους δημοσιογράφους, διοικητικούς και τεχνικούς.

               Δημήτρης Κουμπιάς                                        Γιώργος Σαββίδης

Πρόεδρος του Δ.Σ. της ΠΟΕΣΥ                    Γεν. Γραμ. του Δ.Σ. της ΠΟΕΣΥ


Το παρόν προσυπογράφει
και ο πρόεδρος της ΕΠΗΕΑ,

Μάρκος Γκανάς

33 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ψέματα για τον ΕΔΟΕΑΠ

Posted by Admin

Του Κώστα Ντελέζου

Προς τον Πρόεδρο της ΠΟΕΣΥ Δ. Κουμπιά και τον Γενικό Γραμματέα της ΠΟΕΣΥ Γιώργο Σαββίδη

Αθήνα 22 Ιουλίου 2016

Αξιότιμοι κύριοι συνάδελφοι,

παρακολουθώ με ενδιαφέρον τις άοκνες προσπάθειές σας, εδώ και περίπου έναν χρόνο, να “σώσετε” αρχικά το Αγγελιόσημο και τελευταία και τον ΕΔΟΕΑΠ. αφού το Αγγελιόσημο μετράει μέρες… Μόνο που σε ό,τι αφορά τον ΕΔΟΕΑΠ, η “σωτηρία” την οποία δρομολογείτε, οδηγεί σε ένα σούπερ επαγγελματικό ταμείο με την αρωγή (με το αζημίωτο) των ασφαλιστικών εταιρειών και εκτός Ταμείου τους συνταξιούχους και τους ανέργους.

Έχει ενδιαφέρον, ότι μέσα από το σημερινό απολογητικό έγγραφό σας μαθαίνουμε κι εμείς επισήμως τις διάφορες κινήσεις σας, με στόχο το Ταμείο να οδηγηθεί απευθείας στα χέρια των τηλεοπτικών εργοδοτών. Κι όλα αυτά, επιχειρείτε να τα κάνετε ερήμην των μελών μετόχων του ΕΔΟΕΑΠ, οι οποίοι ωστόσο σε κάθε περίπτωση ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΛΟΓΟ ΣΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΑΥΤΗ.

 

Ομως, όλα αυτά θα πείτε, ότι είναι προσωπικές μου απόψεις και εκτιμήσεις, τις οποίες μπορείτε να τις γράψετε και στα παλαιότερα των υποδημάτων σας…
Ωστόσο, εκείνο που δεν σας επιτρέπω, είναι να λέτε ψέματα και διαστεβλώνετε την αλήθεια σε ό,τι έχει να κάνει με τις αποφάσεις του Δ.Σ του ΕΔΟΕΑΠ, του οποίου είμαι μέλος και με αφορά άμεσα.
Λέτε ψευδέστατα στην ανακοίνωσή σας, που συνυπογράφει και ο κ. Γκανάς (προφανώς, ως προνομιακός συνομιλητής του κ. Κυριακόπουλου), ότι:

“…Ύστερα από μακρά συζήτηση συμφωνήθηκε ομόφωνα να δοθούν στους μελετητές τα στοιχεία, με βάση το “έγγραφο της ΕΙΤΗΣΕΕ” και με την έγκριση του Δ.Σ. του ΕΔΟΕΑΠ, η οποία ήταν επίσης ομόφωνη….“

Για την αποκατάσταση της αλήθειας θα σας παρακαλούσα να αναφέρετε ακριβώς ποια ήταν η ομόφωνη απόφαση του ΕΔΟΕΑΠ, η οποία καμιά σχέση δεν έχει με αυτά που εσείς παραπλανητικά αναφέρετε.

Συγκεκριμένα, η απόφαση που ελήφθη ομόφωνα από το ΔΣ του ΕΔΟΕΑΠ αφορούσε ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ την “αποτύπωση της πραγματικής οικονομικής κατάστασης του Οργανισμού”. Ουδέποτε λοιπόν, αποφασίστηκε ομόφωνα να δοθούν στους μελετητές τα στοιχεία που ζητούσε το “έγγραφο της ΕΙΤΗΣΕΕ”.

Άλλωστε, θέση δική μου (όπως και άλλων συναδέλφων μελών του Δ.Σ του ΕΔΟΕΑΠ), η οποία διατυπώθηκε και στις επόμενες κρίσιμες συνεδριάσεις του Δ.Σ του ΕΔΟΕΑΠ, που είχαν ως αντικείμενό τους ακριβώς “το περιεχόμενο της οικονομικής αποτύπωσης του Ταμείου”, ήταν και παραμένει: Η οικονομική ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ και μόνον (και όχι ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ, που θέλει η ΕΙΤΗΣΕΕ) της κατάστασης του Οργανισμού, να γίνει βάθος 8-10 χρόνων, ώστε να συμπεριλάβει το “κούρεμα” των αποθεματικών του Οργανισμού μέσω του PSI, αλλά και τα έσοδα που απώλεσε το Ταμείο μας από την απόφαση του υπουργού Κ. Χατζηδάκη να καταργήσει τη δημοσίευση των ισολογισμών στις οικονομικές εφημερίδες.

Αυτά προς το παρόν και εφόσον χρειαστεί θα επανέλθω.

 

Κώστας Ντελέζος
22/07/2016

Ανώνυμος είπε...

Μία πρώτη απάντηση στους ηγέτες της ΠΟΕΣΥ!
22.07.2016 13.10 μ.μ
"Ύστερα από μακρά συζήτηση συμφωνήθηκε ομόφωνα να δοθούν στους μελετητές τα στοιχεία, με βάση το "έγγραφο της ΕΙΤΗΣΕΕ" και με την έγκριση του Δ.Σ. του ΕΔΟΕΑΠ, η οποία ήταν επίσης ομόφωνη."..
Το πιο μεγάλο ψέμα, που υπογράφεται στα χρονικά από συνδικαλιστές άνευ ντροπής!!! .
Από την ανακοίνωση της ΠΟΕΣΥ, που υπογράφουν πρόεδρος, γ.γ και ο κ.Γκανάς- - εκτός από τις "ύβρεις", κ.κ κολλητοί του Τάσου Πετρόπουλου, - λέτε και "τερατώδη" ψέματα.
Οι ...αποκαλύψεις σας εξέθεσαν ενώπιον του κλάδου.
Και γράφετε, πως υπήρξε ομόφωνη απόφαση του ΔΣ του ΕΔΟΕΑΠ
για το "έγγραφο-παραγγελιά" του κ. Π.Κυριακόπουλου για την σημερινή οικονομική αποτύπωση της πραγματικής κατάστασης του ΕΔΟΕΑΠ!!!!
Πότε αποφασίσαμε, κύριοι, και μάλιστα ομοφωνα για αυτό το έγγραφο Κυριακοπουλου, εμείς, οι 9, αιρετοί του ΔΣ του ΕΔΟΕΑΠ;;;;;
Ποτέ!!!!
Αυτή είναι η μία και μοναδική αλήθεια.( υπάρχουν πρακτικά συνεδριάσεων μαγνητοφωνημένα και οι απαραίτητες αποδείξεις)...
Προσωπικά, με όλο το βάρος της ευθύνης, που ανέλαβα, με ψυχραιμία, υπευθυνότητα και εντιμότητα απέναντι σε 17.500 μετόχους του ΕΔΟΕΑΠ, αν πίστευα, έστω και λίγο, κ.κ. Κουμπιά και Σαββίδη, ότι ενδιαφέρεστε ειλικρινώς για την αυτοτέλεια του ΕΤΑΠ-ΜΜΕ και τα αποθεματικά του.... Ο,τι ενδιαφέρεστε ειλικρινώς για να διατηρήσει ο ΕΔΟΕΑΠ το αυτοδιοίκητο, να σωθεί και να μείνει ο ΕΔΟΕΑΠ, που όλους μας στηρίζει..
Ο ΕΔΟΕΑΠ, που γνωρίζουμε και έχουμε...Και όχι ένας "μεταλλαγμένος"...ΕΔΟΕΑΠ...
Αν πίστευα ότι δίνετε πραγματική μάχη να μπει το αγγελιόσημο στο διαδίκτυο....
Αν πίστευα, ότι λέτε, έστω και μιά φορά, αλήθεια, θα στήριζα φανατικά την στάση σας.
Εχετε ροκανίσει, όμως, τζάμπα και βερεσέ, πάρα πολύ χρόνο, εσείς κ. πρόεδρε της ΠΟΕΣΥ, Δημήτρη Κουμπιά και ο γ.γ ....Έχετε
αφήσει τον χρόνο - πολύ προτού ψηφιστεί το ασφαλιστικό νομοσχέδιο- να κυλήσει εις βάρος μας....
Έχετε πει πολλές, μισές αλήθειες ή ανακρίβειες, Eχετε ανταλλάξει απανωτά non paper με τον κ. Τάσο Πετρόπουλο, χάνοντας πολύτιμο χρόνο... Και τίποτα απολύτως δεν κέρδισε ο κλάδος των ΜΜΕ!
Εξαιτίας όλων των πράξεων και παραλείψεων σας, κύριοι , ως πρόεδρος και ως γ.γ της Ομοσπονδίας, δεν δύναμαι να πιστέψω ό,τι και να πείτε.
Αμφισβητώ τις προθέσεις σας. Και τις ενέργειές σας!
Και όταν εκδίδετε ανακοινώσεις για να εξυβρίσετε μέλη του ΔΣ του ΕΔΟΕΑΠ, εκλεγμένα από τα χιλιάδες μέλη της ΕΣΗΕΑ, για να γράψετε ψέματα και να παρουσιαστείτε, τάχα μου-τάχα μου και ως “θιγμένοι”, να έχετε μεριμνήσει, να έχει προηγουμένως συνεδριάσει και αποφασίσει, το ΔΣ της ΠΟΕΣΥ....
Αναμένω από τον πρόεδρο του ΔΣ του ΕΔΟΕΑΠ
κ. ΤΑΤΣΗ να σας διαψεύσει επισήμως!
ΠΟΠΗ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΟΥ

Ανώνυμος είπε...

Είστε ΟΛΟΙ ένα μάτσο βιόλες, οι μισές πουτ@νες κι οι μισές κ@ριόλες.
Με εσάς αγωνιστές του κ.λου ο ΕΔΟΕΑΠ σώθηκε......

Ανώνυμος είπε...

Ενα σχόλιο/απάντηση για τους “ηγέτες” της ΠΟΕΣΥ και της ΕΠΗΕΑ.
22/7/2016 ώρα 4:45μμ

Είναι κρίμα, πέρα από απρέπεια, απέναντι στα χιλιάδες μέλη των συνδικαλιστικών μας Ενώσεων να χρησιμοποιούνται οι τίτλοι της ΠΟΕΣΥ για να εξυπηρετηθούν οι ανάγκες προσώπων που όλο τον τελευταίο καιρό πρωταγωνιστούν στις διεργασίες που βρίσκονται σε εξέλιξη με στόχο την "απώλεια" του ΕΔΟΕΑΠ.
Έχουν ήδη απαντήσει οι συνάδελφοι Πόπη Χριστοδουλίδου και Κώστας Ντελέζος μέλη του ΔΣ του ΕΔΟΕΑΠ με αξιοθαύμαστη ψυχραιμία στην πρόκληση των αναληθών δηλώσεων αυτών που υπογράφουν την σημερινή ανακοίνωση.
Πράγματι δεν μπορεί να μαζέψει κανείς περισσότερες αναλήθειες από όσες περιέχονται στην συγκεκριμένη φράση στην οποία βασίζεται η ανακοίνωση των τριών:
"Ύστερα από μακρά συζήτηση συμφωνήθηκε ομόφωνα να δοθούν στους μελετητές τα στοιχεία, με βάση το "έγγραφο της ΕΙΤΗΣΕΕ" και με την έγκριση του Δ.Σ. του ΕΔΟΕΑΠ, η οποία ήταν επίσης ομόφωνη."..
Ούτε βέβαια ομόφωνη ήταν, ούτε βέβαια αυτό που έφερε ο κ. Τάσης στο ΔΣ ΕΔΟΕΑΠ ήταν το έγγραφο των 18 σημείων που κατέθεσε ο κ. Κυριακόπουλος.
Όπως εξηγήσαμε στην ανακοίνωση που συνυπόγραφαν οι Π. Χριστοδουλίδου και Γ. Αγγέλης και η οποία από ότι φαίνεται προκάλεσε την μήνιν των “ηγετών” της ΠΟΕΣΥ και της ΕΠΗΕΑ (γιατί αποκάλυπτε την επαίσχυντη αυτή δουλειά που είχαν αναλάβει) :
στις 11/7 στάλθηκαν από τον κ. Κυριακόπουλο τα επίμαχα 18 σημεία στους “ηγέτες” της ΠΟΕΣΥ και τον Πρόεδρο του ΕΔΟΕΑΠ,
στις 13/7 τα μέλη του ΔΣ του ΕΔΟΕΑΠ κλήθηκαν να ψηφίσουν για την οικονομική αποτύπωση χωρίς καμία αναφορά του προέδρου του ΕΔΟΕΑΠ στο ΔΣ για τα σημεία αυτά και
μία εβδομάδα μετά ενημερωθήκαμε οτι πίσω από την οικονομική αποτύπωση ήταν τα 18 σημεία της ΕΙΤΗΣΕΕ...
Η αντίδραση όμως των “τριών” ένα πράγμα αποδεικνύει, οτι έχουν αρχίσει επιτέλους να φοβούνται την μήνιν των συναδέλφων τους, όχι ημών, αλλά των ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ τους, που έτσι κι αλλιώς αυτοί οι ίδιοι φρόντιζαν να απο-προσανατόλιζαν με τις διαπραγματεύσεις πάνω στα περιβόητα non paper του Υπ. Εργασίας, εδώ και αρκετούς μήνες.
Πολύ φοβάμαι οτι μέσα στην αμηχανία τους θα αρχίσουν να υιοθετούν εναντίον μας και άλλες μεθόδους, πέραν των καταγγελτικών παραπλανητικών ανακοινώσεων...
Ας ελπίσουμε οτι δεν θα κάνουν και αυτό το λάθος.

Γιάννης Αγγέλης
Μέλος του ΔΣ του ΕΔΟΕΑΠ.

Ανώνυμος είπε...

Αν πριν το τέλος του μήνα, δεν έχουμε ελεγκτική εταιρεία στον ΕΔΟΕΑΠ, το Υπουργείο δεν μπορεί –όπως λέει- να ζητήσει παράταση της κατάργησης του Αγγελιοσήμου. Στους διαφημιστές υπάρχει τεράστια ανησυχία για την εξέλιξη. Το Αγγελιόσημο είναι κάποιες δεκάδες εκατομμύρια. Η ίδια ανησυχία υπήρχε και το 2014, με την απευθείας τιμολόγηση.
Υπερασπιστές των διαφημιστών, πέμπτη φάλαγγα, οι ίδιοι…
Είναι πολλά τα λεφτά, Άρη….

Ανώνυμος είπε...

Μάρκο Τάτση Τασουλη Αντιπρόεδρε Καταϊφτσή Σταθατου και Καλαματιανε πρέπει να εξηγήσετε σε εισαγγελέα γιατί ψηφίσατε ελεγκτικές εταιρεία με 30 χιλιάρικα και οχι ελεγκτικη που πρόσφερε 18 . Από τον Τσαλαπάτη θα το βρείτε κι αφήστε τον Αγγέλη και την Πόπη και την απευθείας τιμολόγηση .
Εσείς είστε ή Πέμπτη φαλάγγα στον ΕΔΟΕΑΠ.

Ανώνυμος είπε...

Και μετά ήρθε ο Αύγουστος

Ανώνυμος είπε...

http://www.typologies.gr/platforma-diafanias-gia-na-fygi-to-mavro-chrima/
ΑΥΤΑ....

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΙ ΑΥΤΑ...
http://www.avgi.gr/article/10838/3628581/apeutheias-chtypema-ste-biosimoteta-ton-tameion-ton-demosiographon

Ανώνυμος είπε...

ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΊΝΕΙΣ;;;
http://bankingnews.gr/%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE/item/263006-%CF%87%CE%BF%CE%BD%CF%84%CF%81%CF%8C-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B3%CE%BD%CE%AF%CE%B4%CE%B9-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%80%CE%AF%CF%84%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%B5%CE%BB%CE%B9%CE%BF%CF%83%CE%AE%CE%BC%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B7-%CF%83%CF%84%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%B7%CE%B3%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%86%CE%B7%CE%BC%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%B9%CF%8E%CE%BD.html

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑ ΝΑ ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ
ΙΔΟΎ Η ΠΈΜΠΤΗ ΦΑΛΑΓΓΑ ΣΤΟΝ ΕΔΟΕΑΠ


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Οι εργαζόμενοι δημοσιογράφοι, οι συνταξιούχοι, οι άνεργοι, ενωμένοι δίνουν τη μεγαλύτερη μάχη στην ιστορία του δημοσιογραφικού κλάδου, τη μάχη για τη διατήρηση της ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης, επικούρισης, & του εφαπαξ, τη μάχη για τη σωτηρία του ΕΔΟΕΑΠ. Σ’ αυτή τη μάχη δεν περισσεύει κανείς, γιατί είναι η μάχη όλων των γενεών του δημοσιογραφικού κλάδου για την διάσωση του ταμείου μας. Οσοι, ελάχιστοι, προσπαθούν την ώρα της μάχης με εμπαθή & υβριστικό τρόπο να διασπάσουν το μέτωπο των δημοσιογράφων, με προφανή σκοπό πρόσκαιρα «παραταξιακά οφέλη» δεν θα τα καταφέρουν. Είναι και θα παραμείνουν μειοψηφία στον κλάδο.
Ολοι μαζί ενωμένοι δίνουμε καθημερινά σ’ όλα τα μέτωπα τον αγώνα για τη διάσωση του ΕΔΟΕΑΠ, στηρίζοντας τις προσπάθειες του προέδρου της ΠΟΕΣΥ Δημήτρη Κουμπιά, του γεν. γραμματέα του ΕΔΟΕΑΠ Νίκου Καρούτζου & της προέδρου του ΤΥΠ Αντζυς Σταθάτου.
Μόνο ενωμένοι θα διατηρήσουμε ό,τι με αγώνα και κόπο έκτισαν χιλιάδες δημοσιογράφοι.


Ανώνυμος είπε...

Πάνω απ όλα οι καρέκλες τους ρε!

Ανώνυμος είπε...

Ξυπνάτε ρε Αγγελοποπηδες και Τσαλαπατοντελεζοι μπήκαν σημερα πουρνό πουρνό τα παληκάρια υου Κατρούγκαλου των εργοδοτών των Γκαναδοτατσηδων των Κουμπιαδων του Καρουτζου και του Νεστοριδη στον ΕΔΟΕΑΠ!
Έπιασαν δουλειά να μας κόψουν κουστούμι των σακατηδων Να μας μετρήσουν να μας ζύγισουν και να μας βρουν λείψους!
Εκπληξη ? Η εταιρεία με τα 30.000 είναι ίδια με αυτή των Σομπολοκαρούτζων που πήρε κοντά 40.000 για να βγάλει σκάρτους τους προηγούμενους. Θυμηθείτε ότι θα βγάλει σκάρτο και τον ΕΔΟΕΑΠ
Αντε με τις υγείες μας και καλά σαράντα παιδιά.

Ανώνυμος είπε...

Ας τα πάρουμε από την αρχή: η ελεγκτική εταιρεία θα κοστίσει 18.000€ και όχι 30.000€. ο έλεγχος και η αποτύπωση, είναι μεν απόφαση της τριμερούς, αλλά και απαίτηση της προσπάθειας διάσωσης του ΕΔΟΕΑΠ. Θα πρέπει να υπολογιστεί ο πόρος που θα αντικαταστήσει το καταργημένο Αγγελιόσημο, το ύψος του πόρου δεν μπορεί να προσδιοριστεί χωρίς υπολογισμό και αυτό θα πρέπει κάποιος να το κάνει, δεν μπορεί να είναι άλλος από κάποια τέτοια εταιρεία.
Τώρα αν θα βγάλουν του ΕΔΟΕΑΠ σκάρτο, αυτό είναι σίγουρο, αλλά μην δείχνεται του εργαζόμενους του ΕΔΟΕΑΠ, οι εργαζόμενοι ξέρουν τη δουλειά τους και σε πολλές περιπτώσεις οι ικανότητες και τα προσόντα των εργαζομένων υπερβαίνουν κατά πολύ τον ΕΔΟΕΑΠ.
Ας τους αφήναν οι διοικήσεις που «τα ξέρουν όλα» να κάνουν τη δουλειά τους.
Το σκάρτο λοιπόν είναι οι διοικήσεις του ΕΔΟΕΑΠ και όχι οι εργαζόμενοι.

Ανώνυμος είπε...

Μάγκα μου η ΕΥ θα πάρει 18 από ΕΔΟΕΑΠ και τα υπόλοιπα από τις ενώσεις και τον Κυριακόπουλο μη μας περνάς γθα μ#κ@κες.
Και μην υπερασπίζεσαι το προσωπικό γιατί έχεις φτύσει επάνω μας εσύ και οι όμοιοι σου.Τώρα ποιους πας να πείσεις με τις μουρλής περί υπολογισμού του έσοδου που θα αντικαταστησει το Αγγελιόσημο .Τι λες βρε αληταρα οτι δεν ξέρεις αυτά που ξέρουμε όλοι ετήσια έξοδα μια πενηνταρα και ετήσια έσοδα μια 25αρα και πας να μας πείσεις ότι γι αυτό μπήκαν οι ελεγκτές; Και δεν ντρέπεσαι ; Αντε χασου ρε που μας ξεπουλάτε για τοτς πελάτες σας στα γραφεία των διαφημιστικών καο των ισολογισμών .Αλήτες!

Ανώνυμος είπε...

Εγώ φιλαράκια αυτό που αντιλαμβάνομαι είναι ότι η εταιρεία των 18 χιλ μπήκε γιά να εκτιμήσει και να αποτιμήσει την σημερινή αξία του ΕΔΟΕΑΠ.
Και αυτό θα το κάνει κατόπιν της εντολής γιά το οριστικό κλείσιμο του οργανισμού.
Γιά αυτό και τους έχει πιάσει η κολοπιλάλα να βγάλουν ένα αποτέλεσμα έως τις αρχές του επόμενου μήνα.
Γιά να μπορέσουν να εξάγουν μία αποτίμηση πόσο θα τους στοιχίσει η αποζημείωση του προσωπικού και η μεταπώληση του οργανισμού σε κάποιον άλλο νέο φορέα.
Βέβαια θα βγάλουν λάθος αποτέλεσμα.
Και ξέρετε γιά ποιό λόγο;
Διότι θα αντιγράψουν από το λογιστικό σχέδιο τα ανείσπρακτα έσοδα από αγγελιόσημο και εισφορές 20ετίας που τα οφείλουν ήδη εξαφανισμένες εταιρείες.
Αυτά τα ποσά δηλαδή που αναφέρονται στο λογιστικό πρόγραμμα του ΕΔΟΕΑΠ που σίγουρα είναι θεωρητικά αλλά στη πραγματικότητα ανύπαρκτα.

Ανώνυμος είπε...

Επιμένεις βλέπω στα ανείσπρακτα.
Ε θα επιμείνουν κι άλλοι σε αυτά . Και τοτς δεν θα μπορείτε να κρύψετε τίποτε

Ανώνυμος είπε...

Η επίσημη προσφορά της ελεγκτικής εταιρείας, που ανέλαβε τον έλεγχο είναι 18.000€ και αυτά θα επιμεριστούν στους εμπλεκόμενους εργοδότες και εργαζόμενους. Τώρα γιατί εσύ λες ψέματα, ένας Θεός ξέρει τι προσπαθείς να κρύψεις.
Για τα γραφεία των ισολογισμών, είναι οφειλές πριν από τέσσερα χρόνια που καταργήθηκαν οι δημοσιεύσεις των ισολογισμών και σε βάθος 10-15 χρόνια, οι ανίκανες διοικήσεις του ΕΔΟΕΑΠ, εκείνα τα χρόνια δεν κούνησαν το δακτυλάκι τους για την είσπραξή τους. Τώρα τα ανακάλυψαν οι πέμπτο φαλαγγίτες που δεν θέλουν την τελική κατάργηση του αγγελιοσήμου και να ωφεληθούν οι φίλοι τους οι διαφημιστές.
Προεξοφλούν δε και το τέλος του ΕΔΟΕΑΠ, διαδίδουν και το γράφει ο μαινόμενος συνάδελφος παρά πάνω.
Τί λέει; Ετήσιο έλλειμα μια 25άρα, επομένως κλείσαμε. Ευτυχώς όπμως δεν είναι έτσι, κλίμα προσπαθεί να δημιουργήσει.
Για του εργαζόμενους του ΕΔΟΕΑΠ: δεν τους αφήσατε ποτέ να εκφραστούν και να δουλέψουν, είσασταν οι ξερόλες.
Τα ανείσπρακτα και αυτά θα βγουν και βέβαια σε βάθος χρόνου, όχι της τωρινής διοίκησης, ούτε και της προηγούμενης. Οι δυο τελευταίες διοικήσεις, γέμισαν ανέργους και απλήρωτους και αυτά διαχειρίστηκαν…

Ανώνυμος είπε...

Για τη δαρμένη πρόεδρο έχω να αναφέρω το μύθο με τα κατουρημένα καρπούζια.

Ανώνυμος είπε...

http://www.paramithas.gr/karpouzi/

Ανώνυμος είπε...

Αντε πάλι με την Ελένη !Στον ύπνο σας τη βλέπετε ρε ; Δεν κοιτάτε τα χάλια σας? Σε βάθος χρονών μη είσπραξης Αγγελιόσημο ισολογισμών; Σωστό σε βρίσκω γιατί τους είχαμε μια χαρα φυτεμένους Ξηρογιαννη Νικόλτσιο Πίππα στις σωστές θέσεις τα συνεταιράκια στη χρηματιστηριακή του Γκανά και του Λέφα για να μην πω Ραφτοπουλου,Μυλωνά και δεν συμμαζεύεται Άσε μας ρε με το παραμυθι που πουλουσατε τοσα χρονια.
Άσε μη σου πω το άλλο παραμυθι με το χεσμενο πεπόνι.Αλλά βλέπεις δεν μπορώ γιατί σέβομαι τη μνήμη αυτών που έχουν φύγει.

Ανώνυμος είπε...

Ελενίστα τα ψάρια ήταν καλά ή σου κάθισαν βαριά;

Ανώνυμος είπε...

Νικολάκη μη της δείχνεις πόσο τη φοβάσαι γιατί θα σου δειξει πόσο βρωμάνε τα ψάρια στο Κερατσίνι

Ανώνυμος είπε...

Ο ΕΔΟΕΑΠ δεν είναι του Νικολάκη και της Ελενίτσας, είναι όλων μας. Κάθε δυο χρόνια εκλέγουμε Δ.Σ. είμαστε υποχρεωμένοι να εφαρμόζουμε τους κανόνες της Δημοκρατίας και να σεβόμαστε τους Θεσμούς. Διαφορετικά πλησιάζουμε σε οχλοκρατία, Φασισμό και Ναζισμό. Η δημοκρατική διαδικασία επέβαλε αυτό το Δ.Σ. να διοικήσει τον οργανισμό. Δεν συμφωνώ εμείς που το εκλέξαμε να το καθυβρίζουμε ούτε και να το δέρνουμε.

Ανώνυμος είπε...

Εμείς οι όλοι του ΕΔΟΕΑΠ λοιπόν σου λέμε δημοκρατη φίλε
να μη μπερδεύεις τα αυγά με τα καλάθια ,δηλαδή έναν αλητάμπουρα με μια Κυρία ή αλλιώς, ένα δημοκρατικά εκλεγμένο ρεμάλι που διαλύει, από μια δημοκρατικά εκλεγμένη πρόεδρο με έργο.
Κατά τα άλλα συμφωνώ μαζί σου ότι μόνο ο ΕΔΟΕΑΠ πρέπει να μας νοιάζει.

Ανώνυμος είπε...

Στην υπόθεση του ΕΔΟΕΑΠ υπάρχουν ορισμένες απορίες. Οι εκπρόσωποι της Ομοσπονδίας (σ. "Α", και ο Μ. Γκανάς της ΕΠΗΕΑ) έχουν ξεκινήσει συζητήσεις με την ΕΙΤΗΣΕΕ, εν μέσω της αδειοδότησης των τηλεοπτικών σταθμών, σαν να είναι σίγουροι πως αύριο τα μέλη του συγκεκριμένου φορέα θα πάρουν άδεια και θα έχουν δικαίωμα εκπομπής.

@ Το ίδιο ισχύει και για μέλη της κυβέρνησης που έχουν την εξυπνάδα να μην φαίνονται. Ενθάρρυναν μια συζήτηση με την ΕΙΤΗΣΕΕ για την επόμενη ημέρα του αγγελιοσήμου και της ασφάλισης, ενώ γνωρίζουν πως είναι ανοικτή η διαγωνιστική διαδικασία.

@ Σε πολιτικό επίπεδο οι υπουργοί και τα στελέχη αυτά είναι εκτεθειμένα. Η ΕΙΤΗΣΕΕ αμφισβητεί ευθέως το διαγωνισμό για τις άδειες, ενώ ορισμένα από τα μέλη της επιτίθενται ανοικτά στον υπουργό Επικρατείας Νίκο Παππά, επειδή τον διενεργεί.

@ Κάποιοι δηλαδή “τρώνε ξύλο” κι άλλοι είναι τα καλά παιδιά.

@ Η ΕΙΤΗΣΕΕ φυσικά κάνει τη δουλειά της, και ο πρόεδρος της Πάνος Κυριακόπουλος είναι εκ των ανθρώπων που γνωρίζουν την τέχνη της διαπράγματευσης.

@ Αλλά, ποια είναι η επόμενη μέρα; Και θα είναι η ΕΙΤΗΣΕΕ με αδειούχα μέλη σε αυτή; Και αν είναι πόσα είναι αυτά; Από τα 6 που σήμερα διαθέτει, δύο δεν θα λάβουν άδεια εθνικής εμβέλειας.

@ Συζητά για τους 4 που θα απομείνουν ή μήπως για λιγότερα μέλη; Ή, θα δικαιωθεί και δεν θα υλοποιηθεί ο διαγωνισμός, οπότε όχι μόνο θα έχει κερδίσει τη μάχη με την κυβέρνηση, αλλά θα έχει εξασφαλίσει και την κατάργηση του αγγελιοσήμου και τη μή υλοποίηση του σχεδίου νόμου για την απομακρυνση των “επιστροφών” από την αγορά.

@ Κοντολογίς, αυτή η διαπράγματευση που γίνεται έχει πολλά ζητήματα. Η μόνη έντιμη λύση είναι να δοθεί παράταση στο αγγελιόσημο και όταν ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός για τις 4 άδειες, οι διατάξεις για το καθεστώς του, να συνοδεύσουν το σχέδιο νόμου για την αγοραπωλησία τηλεοπτικού χρόνου.

---

πηγή: http://www.typologies.gr/

---

Ανώνυμος είπε...

Μέχρι τις 15 Σεπτέμβρη 2016 παρατείνεται με τροπολογία το αγγελιόσημο, ενώ παράλληλα, συνεχίζεται η διαπραγμάτευση για τη διάσωση των ν.π.ι.δ. του κλάδου (ΕΔΟΕΑΠ, ΤΕΑΣ) με την ανάθεση μελέτης οικονομικής αποτύπωσης στην Ernst & Young, τα πορίσματα της οποίας αναμένονται αμέσως μετά τις 15 Αυγούστου.

Σήμερα 28 Ιουλίου πραγματοποιήθηκε νέα κοινή σύσκεψη του Δ.Σ. της ΠΟΕΣΥ, των προέδρων των πρωτοβάθμιων σωματείων-μελών της και των προέδρων της ΕΠΗΕΑ και της ΕΤΗΠΤΑ για να εξειδικεύσουν το πλαίσιο της τριμερούς διαπραγμάτευσης. Η συζήτηση θα συνεχιστεί το Σάββατο 30 Ιουλίου στον Βόλο, μετά από πρωτοβουλία της ΕΣΗΕΘΣΤΕΕ, στην οποία έχουν κληθεί επίσης τα Δ.Σ. όλων των πρωτοβάθμιων σωματείων, καθώς και τα Δ.Σ. των ν.π.ι.δ. ΕΔΟΕΑΠ και ΤΕΑΣ.

Υπενθυμίζεται ότι την Τρίτη 2 Αυγούστου έχει συγκαλέσει γενική συνέλευση το διοικητικό συμβούλιο του ΕΔΟΕΑΠ για να ενημερώσει τους μετόχους - ασφαλισμένους του.

Ειδικότερα, σε ό,τι αφορά την παράταση ισχύος του αγγελιοσήμου, στην έκθεση του ΓΛΚ αναφέρονται:

«Από τις προτεινόμενες διατάξεις επέρχεται, επί του προϋπολογισμού του Ενιαίου Ταμείου Ασφάλισης Προσωπικού Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης (Ε.Τ.Α.Π. - Μ.Μ.Ε.) (ν.π.δ.δ. που χρηματοδοτείται από τον κρατικό προϋπολογισμό/φορέας Γενικής Κυβέρνησης), αύξηση εσόδων ύψους 8,5 εκατ. ευρώ περίπου, από τη μετάθεση κατά ενάμιση μήνα του χρόνου κατάργησης της προαναφερόμενης εισφοράς»

Ανώνυμος είπε...

Άμα ξέρουμε ότι σε ενάμιση μήνα πιάναμε 8,5 μύρια τότε τι στο διάολο δεν μπορούν να βγάλουν λογαριασμό οι δικοί μας.Όλα τα ξέρουν όλα τα σφάζουν κι όλα θα τα μαχαίρωσουν να μου το θυμηθείτε

Ανώνυμος είπε...

8.5 εκ για το ΕΤΑΠ όχι τον ΕΔΟΕΑΠ. Είσαι και υπάλληλος τρομάρα σου. Αν και μάλλον για προβοκατορας μου δείχνεις δηλαδή βλακες επί σκοπό

Ανώνυμος είπε...

ΈχεΙ διαφορά ρε βλακομουτρο ; Αφού για όλα μαζί τα του Αγγελιόσημου ψαχνόμαστε κι αφού το έσοδο μας στο ΕΔΟΕΑΠ για πάνω από 80% είναι από το ΕΤΑΠ ;
Ψάξουμε ανάμεσα σας για προβοκάτορες στον 6ο και στη Βουκουρεστιου .

Ανώνυμος είπε...

Οι εργαζόμενοι στα ΜΜΕ αγωνίζονται για το σύνολο του ασφαλιστικού πλαισίου
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΝΩΣΕΩΝ, ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΩΝ, ΤΑΜΕΙΩΝ, ΣΤΟ ΒΟΛΟ:

Ανεξαρτησία ΕΔΟΕΑΠ, ΤΕΑΣ, ΕΤΑΣ, αυτοτέλεια ΕΤΑΠ, διασφάλιση αγγελιόσημου, επέκτασή του σε όλα τα ΜΜΕ, υπογραφή ΣΣΕ.

Μετά την παράταση στην κατάργηση του αγγελιόσημου (από 1/8 στις 15/9), τα μέλη των διοικητικών συμβουλίων των Ενώσεων, Ομοσπονδιών και Ταμείων του χώρου του Τύπου που συναντήθηκαν το Σάββατο (30/8) στο Βόλο μετά από πρόσκληση της ΕΣΗΕΘΣΕ, κατέληξαν σε επιβεβαίωση των αρχικώς διακηρυγμένων θέσεων των συνδικαλιστικών ενώσεων στα ΜΜΕ για το ασφαλιστικό. Στο κείμενο θα (επανα)διατυπώνεται το πλαίσιο υπεράσπισης-διεκδίκησης, με κωδικοποίηση των θέσεων και κατάθεση τους ως ατζέντα στη συντονιστική, η οποία στη συνέχεια θα υποβάλει στα δσ των Ενώσεων την όποια επεξεργασία. Τίποτε έως τότε δεν θα τεθεί προς συζήτηση με τους εργοδότες και την κυβέρνηση.

Η συνάντηση στο Βόλο ζητήθηκε από τις δυο περιφερειακές Ενώσεις ΕΣΗΕΘΣΕ και ΕΣΗΕΠΗΝ, μετά τη διατύπωση των ανησυχιών τους για την επιχειρούμενη αποσύνδεση της τύχης των δυο ασφαλιστικών τους Ταμείων ΤΕΑΣ ΚΑΙ ΕΤΑΣ από αυτήν του ΕΔΟΕΑΠ. Πολύ περισσότερο που αποκαλύφθηκαν σχετικές προθέσεις των καναλαρχών (Κυριακόπουλος). Οι παρόντες απέκλεισαν κάθε τέτοιο ενδεχόμενο.

Αφού δημιουργήθηκε σχετική ένταση και ζητήθηκαν διευκρινήσεις, αποφασίστηκε ότι ο αγώνας μας αφορά το ασφαλιστικό ως όλον και η υπεράσπισή του από κοινού με όλους μαζί.

Επίσης τέθηκε (από προεδρείο ΕΣΗΕΑ, Ασύνταχτο Μέτωπο ΕΣΗΕΜΘ/Μέτωπο Ανατροπής ΠΟΕΣΥ) ζήτημα ενημέρωσης και διαφάνειας στις διαπραγματεύσεις στην τριμερή, καθώς και η αναγκαιότητα διαρκούς αναφοράς από όλα τα στελέχη Ενώσεων/ΠΟΕΣΥ βασικών σημείων του αρχικού πλαισίου υπεράσπισης-διεκδίκησης (π.χ. αυτοτέλεια ΕΤΑΠ, ΣΣΕ). Οι συμμετέχοντες στη συνάντηση του Βόλου συμφώνησαν τελικά ότι ισχύουν στο ακέραιο όλα όσα έχουν διατυπωθεί ως πλαίσιο πάλης, επαναβεβαιώνοντας αυτά που περιλαμβάνονται στο πλαίσιο της προ διμήνου συνάντησης της Πάτρας.

Η σχετική ανακοίνωση που θα εκδοθεί θα επαναβεβαιώνει τα πέντε σημεία που παλεύουμε ως κλάδος και συνδικαλιστικό κίνημα, δηλαδή:

-ανεξαρτησία ΕΔΟΕΑΠ, ΤΕΑΣ, ΕΤΑΣ,

-αυτοτέλεια ΕΤΑΠ,

-διασφάλιση ασφαλιστικού πόρου (αγγελιόσημο),

-επέκτασή του σε όλα τα ΜΜΕ,

-υπογραφή ΣΣΕ.

Στα προς επεξεργασία κείμενα θα προστεθούν και τα δυο τεχνικονομικά των νομικών συμβούλων και καθηγητών στους οποίους έχουν προσφύγει οι συνδικαλιστικές ενώσεις.

Να σημειωθεί ότι οι συνομιλούντες με τους κυβερνητικούς ή εργοδοτικούς συνδικαλιστικοί εκπρόσωποι, οι οποίοι στο πλαίσιο μιάς… «ρεαλιστικής στάσης» προωθούν έναν σε βάρος των μελών μας συμβιβασμό, με έναν «κουτσουρεμένο» πόρο και έναν συρρικνωμένο ΕΔΟΕΑΠ (επαγγελματικό ταμείο), ξέρουν να ελίσσονται καλύτερα μακριά από… τα φώτα. Όμως, θα βρούν όλον τον κλάδο απέναντί τους. Ο αγώνας συνεχίζεται…

πηγή: http://www.asyntaxtostypos.org/?p=19818

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδή μια από τα ίδια ανεγκεφαλοι; Να εξαιρεθούμε να μασάμε από το Αγγελιόσημο να μην πληρώνουν εισφορές οι εργοδότες και να μένουν εκτός Ταμείου οι μισοί και πάνω εργαζόμενοι στα ΜΜΕ για να τρώει σουβλάκια τζάμπα στην Ακαδημίας ο Τσαλαπάτης και να πίνει τζάμπα μπυρονια στον ΕΔΟΕΑΠ ο Καρούτζος ! Ε! Είμαστε όλες ένα μάτσο βίλες!

Ανώνυμος είπε...

Τα τσίπουρα στο Βόλο, ποιος τα πλήρωσε;